7. tammikuuta 2015

Röh röh.


Luin jostakin jo vuosia sitten, että ihminen, joka kaipaa elämäänsä uutta, kerää ympärilleen keltaista. Joitakin vuosia sitten olin hullaantunut keltaiseen väriin. Nyt havahduin, ettei keltainen -eikä varmaan kaikki uusikaan- puhuttele minua enää niin paljon. En kaipaa koko aikaa uusia virikkeitä, minulle riittää tämä, mitä minulla nyt on. Enkä pidä uusista tavaroistakaan. Minä en ole kauppakeskuksien kaveri, toki on olemassa monta ihanaa kauppaa yhä. Mutta lähtökohtaisesti pidän enemmän pienistä putiikeista. Lisäksi minä olen vuosi vuodelta enemmän tykästynyt kirppareihin. On mukava saada tuote edullisesti, kun sen kuitenkin tuunaa.

Arki on alkanut mukavasti. Pihalla lunta ja pakkasta. Olen saanut tehtyä ainakin niin paljon, kun kuvittelin ensimmäisenä loman jälkeisenä päivänä tekevänikin. Kahvia olen juonut huomattavasti vähemmän. Taidankin hipsiä keittiöön ja laittaa kahvikoneen käyntiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuttavaa, jos haluat antaa minulle merkitykellisiä kirjaimiasi.