1. joulukuuta 2014

Ensimmäinen hymyily vieraalle maailmalle.

Tänään minä olen aloittanut joulukuun. Ja tämän blogin. Vielä tämä on kuin kääreessä oleva lahja. Siitä on hieman epävarma, että onko se sellainen, mitä ajatteli. Herättääkö se mukavia tunteita minussa vielä vuosienkin päästä. Enkä vielä edes tiedä, että olenko enemmän antajan vai saajan roolissa. Elämä on aina vaihtokauppaa.

Minä aion tallentaa tänne kaikkea käsiinliittyvää. Sisustustakin ehkä, mutta ennenkaikkea tuunailuja, värejä, kenties makujakin. Sillä minä olen tunneihminen, minä olen touhukas, minä olen luova ja lisäksi pikkaisen hullu. Minulle harvoin vähän on tarpeeksi. Olen liioittelija. Sitten, kun jokin asia tuntuu valmiilta, lisään vielä jotain ja sitten jotain toista. Lopputulos on nyt sellainen kuin minäkin. Pläjäys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuttavaa, jos haluat antaa minulle merkitykellisiä kirjaimiasi.